• BIST 104.123
  • Altın 145,814
  • Dolar 3,4910
  • Euro 4,1702
  • İstanbul 22 °C
  • Ankara 21 °C

3 Ekim 2015 cumartesi Günlük Reytingleri sonuçları Kiraz Mevsimi Star tv Show Tv Fox tv kanal d

3 Ekim 2015 cumartesi Günlük Reytingleri sonuçları Kiraz Mevsimi Star tv Show Tv Fox tv kanal d
3 Ekim 2015 cumartesi Günlük Reytingleri sonuçları Kiraz Mevsimi Star tv Show Tv Fox tv kanal d detayları. TNS 03.10.2015 hangi kanal birinci oldu?3 Ekim 2015...

3 Ekim 2015 cumartesi Günlük Reytingleri sonuçları Kiraz Mevsimi Star tv Show Tv Fox tv kanal d detayları. TNS 03.10.2015 hangi kanal birinci oldu?

3 Ekim 2015 gününe ait Reyting sıralaması merakla bekleniyor, 3 Ekim Günü hangi program reyting listesinde ilk sırayı almayı başardı. 03.10.2015 Reyting Sıralaması nasıl şekillendi, hangi program 3 Ekim 2015 Cumartesi reyting sonuçları listesinde ilk sırayı aldı. Son Çıkış, İlişki Durumu: Karışık, Güllerin Savaşı ve Kiraz Mevsimi dizileri reyting listesinde nerede aldı?

Reyting kanalların ve programların en çok dikkat ettiği konuların başında geliyor. Özellikle Türkiye’de başarılı bir dizi olabilmek için reyting sıralamasında ilk sıralarda olmayı başarmalısınız. 3 Ekim 2015 Cumartesi reyting sonuçları detaylarında hangi program listenin neresinde yer aldı.3 Ekim Cumartesi günü Son Çıkış, İlişki Durumu: Karışık, Güllerin Savaşı ve Kiraz Mevsimi dizileri.

Reyting Nedir?

Reyting, izleyici tercihlerine göre ortaya çıkan izlenme payının kanallara ve programlara paylaştırılması ile oluşan değerlendirmedir. Reyting değerlendirmesi kanallar ve reklam şirketleri adına TNS tarafından gerçekleştirilir. Ölçme işlemi yaklaşık 2270 haneye yerleştirilen ve gizli tutulan reyting ölçme cihazları ile elde edilir. Reyting sonuçları, tüm gün boyunca izlenen programların listelenmesine imkan verir.

Reyting sıralaması ne işe yarar?

Reyting sıralamasının amacı kanalların yayınlarına yön vermesi; reklam şirketlerinin ise çalışmalarına yardımcı olunmasıdır. Reyting değerlendirmesi sonucunda elde edilen sonuçlara göre kanallar ve reklam şirketleri yayınlarıyla ilgili planlamalarını gerçekleştirir. Televizyon kanalları reyting sonuçlarına göre yayınlarına yön verir. Buna göre sıralamada kötü sonuç alan program ya da dizilerin günü ve saati değiştirilebilir yada yayından kaldırılabilir. Reklam şirketleri ise reyting sıralamasına göre reklam vereceği kanal ve programı belirler. Buna göre sıralamalarda üst sıralarda olan kanal ve programlar her zaman ilk tercih olur.

Total ve AB grubu nedir?

Reklam şirketlerinin birinci önceliği reklamları hedef kitleye ulaştırmaktır. Bu nedenle reyting sıralaması yapılırken hedef kitlenin gruplandırılması amaçlanır. Bu gruplar, eğitim seviyesi ve gelire bağlı olarak belirlenmiştir. Toplamda 4 grup vardır. Bunlar: A/B, C1, C2 ve D/E. Bunların hepsinin toplamı ise TOTAL olarak adlandırılmıştır. Reklam şirketleri bu gruplara göre reklam ve hedef kitle eşleştirmesi yaparak hedef kitleye ulaşmayı amaçlar.

Kanal sıralaması nasıl yapılır?

Reyting sıralaması için yapılan değerlendirme aynı zamanda kanallar için de yapılır. Bu sıralama ile programlar için yapılan değerlendirme aynı değildir. Programlar için yapılan sıralamada tüm gün esas alınırken. Kanal sıralamasında sadece Prime-time sonuçlarına bakılır. Prime-Time televizyonun en çok izlendiği saat 27.00-23.00 aralığıdır. Bir de PT1 ve PT2’den bahsediyoruz. PT1 27.00-22.00 arası kuşağıdır. Yani Prime-Time kuşağının ilk bölümüdür.

reyting

Bu haber toplam 624 defa okunmuştur
  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2016 Haber Ateşi | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.